5 emballageproblemer, der kan skade din virksomhedsanmeldelser

Estimeret læsetid: 3 min
Biscuit tin on glass table with a white background.

Mere end 80 % af kunderne vil tjekke anmeldelserne, før de forpligter sig til at købe et produkt online. Uanset om de udforsker Google, sociale medier eller personlige henvisninger, er det afgørende, at de opdager en positiv opfattelse af din virksomhed. Derfor er det vigtigt at undersøge nogle af de problemer, der kan skade forbrugernes mening. 

I lighed med leveringer kan kunder have store problemer med din virksomhed, hvis den emballage, du vælger, ikke lever op til deres forventninger. Her er et par almindelige klager, du bør tage fat på. 

Falsk markedsføring 

En af de bedste måder at få dit produkt til at skille sig ud på er at tilpasse emballagen. Du kan gøre dette med udskrifter, etiketter og forskellige andre designfunktioner. Men hvis du vælger at udforske denne mulighed, er det vigtigt at sikre dig, at billederne eller beskederne matcher produktet indeni. For eksempel, hvis du bruger et billede af varen på ydersiden af ​​emballagen, så skal det matche det, der er indeholdt. 

Beskadigede genstande 

En stor klage for kunderne er, at varer bliver leveret beskadiget. Dette vil ofte opstå, fordi den anvendte emballage ikke er egnet til at opbevare varer sikkert. I nogle tilfælde betyder det, at du ikke har brugt nok materiale. I andre tilfælde kan det være et problem med dit leveringsfirma, men dette vil stadig afspejle dit brand. Derfor er metalemballage som blik et populært valg. Den kombinerer stålets styrke med tins skønhed. 

Svært at åbne 

Tilgængelighed er en anden nøglefaktor, som du altid bør tænke på, når du vælger eller designer emballage til et nyt produkt. Hvis din emballage er svær at åbne, vil den efterlade kunderne frustrerede og irriterede. Dette gælder, selvom produktet du sælger er helt fantastisk. Der er mange måder at sikre, at din emballage er nem at åbne. For eksempel, hvis du bruger ståposer, bør du sørge for, at de er designet med en riveåbning. 

Kedelig eller almindelig

Du kan også opleve, at din emballage er for kedelig eller almindelig. Dette er især vigtigt for genstande, hvor det æstetiske er en del af appellen. For eksempel kan du sælge stearinlys. Stearinlys købes almindeligvis som gaver i juletiden. I dette tilfælde vil kunderne ofte forvente, at emballagen er smuk. Indpakning af stearinlys er en fantastisk måde at opnå denne effekt og sikre, at dit produkt skaber det rigtige indtryk. 

Glem ikke, at en stor procentdel af din kundebase deler billeder af emballage, som de elsker. Så det er i din interesse at være kreativ og fantasifuld med dine designvalg.

For stor

Kunder bekymrer sig mere om miljøet i disse dage. Især Millennials ser beskyttelse af planeten som en topprioritet. Det betyder, at de ikke ønsker at købe produkter, der spilder materialer eller bruger store mængder papir og pap. I stedet bør du sørge for, at din emballage passer til størrelserne på den vare, du sælger eller leverer. 

Som du kan se, kan dine emballagevalg have en enorm indflydelse på kundernes opfattelse. Hos Tinware Direct er vi specialiseret i at opbevare og skabe emballage, som alle forbrugere vil elske. Kom i kontakt med vores team i dag for at lære, hvordan vi kan hjælpe dig med at nå dine marketingmål.


Du vil måske også kunne lide Se alt

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Cupid’s Selection: Top Packaging for Valentine’s Day

Get ready for the upcoming sales season.

Festive packaging deliveries

Spread Festive Joy and Craft Marketing Magic with Holiday Packaging

Uncover the secrets to exceptional Christmas packaging.

Collection of sustainable packaging surrounded by Halloween decor