Campbells Shortbread
Udfordringen
Campbells har lavet sandkager siden 1830 og er det ældste bageri i Skotland. Som et arvemærke fokuserer virksomheden på at skabe premium sandkager til gavemarkedet og eksporterer sine produkter til hele verden.
Campbells bestræber sig på at udvikle en række unikke produktlinjer til deres sandkager. Den ser selve emballagen som en integreret del af den samlede appel til forbrugerne. Designet af dåserne er specifikke for et individuelt publikum, og Tinware Direct har arbejdet sammen med Campbells om at udvikle alle dets sortimenter fra His & Her Collection til en nyhedsbus-dåse.
Vores løsning
En dyb 3D-prægningsteknik kan bruges til at give emballagen en følelse af bevægelse. Til Campbells klassiske bilkollektion brugte vi denne dybe prægning, så hver bil så ud til at køre fremad for at møde dig uden for selve emballagen.
For deres luksusdåsesortiment gør et klassisk design med rige farver og kraftig prægning produktet taktilt, hvilket inviterer forbrugerne til at røre og hjælper dåserne med at skille sig ud på hylden på salgsstedet.
Det unikke design af Campbells-dåser sammen med genanvendeligheden af tin i sig selv tilskynder forbrugerne til at købe og samle hele produktlinjer.
Campbells Shortbreads svar:
"Som en lang tid tilfreds kunde af Tinware Direct kan jeg sige, at servicen har været upåklagelig uden mistede leveringer gennem mange år, og jeg vil uden forbehold anbefale dem til alle, der leder efter en pålidelig og prissat tinleverandør."