Lee filtre

Estimeret læsetid: 1 min
Lee Filters packaging.

Lee Filters blev grundlagt i 1967 og var en original del af gruppen, som forvandledes til Lee International. Nu ejet af Panavision, er virksomheden førende inden for fremstilling af arkitektoniske, belysnings- og kamerafiltre på globalt plan. De producerer præcisionsløsninger til alle lige fra fotografer til arkitekter og filmfotografer. 

Missionen

Lee Filters informerede os om, at de typisk brugte papemballage til deres produkter. Men de havde brug for et alternativ med beskyttende kvaliteter til deres glasfiltersortiment. De brugte kundeundersøgelser til at fastslå, at deres emballage også skulle være mere holdbar, mens de matchede de specifikke størrelser på deres filtre. 

Vores løsning

Efter at have afsluttet deres forskning besluttede teamet hos Lee Filters, at tinemballage var det bedste materiale til deres unikke produkter. Ud over at give det rigtige niveau af holdbarhed var det også mere omkostningseffektivt sammenlignet med andre alternativer, herunder hærdet plast. Vi har også designet en skumindsats, der blev brugt til at beskytte produktet indvendigt og sikre, at det forblev sikkert under transporten. 

Svar fra Lee-filtre:

"Tæt samarbejde er et nøgleelement for ethvert indkøbsteam – Tinware Direct var i stand til at opfylde dette krav og tilbød os også den perfekte emballageløsning til vores produkt til en pris inden for vores budget. De har bare sat kryds i alle de rigtige felter.”


Du vil måske også kunne lide Se alt

Image representing a marketing strategy with a chess player

Overcoming the Biggest Marketing Hurdles for Small Businesses

Struggling to market your small business effectively? Learn how to tackle the most pressing challenges and stand out in a crowded marketplace.

AI meeting humanity in inspirational image

How Big Brands Are Using AI to Drive Sustainable Packaging

AI isn’t just about automation – it’s helping brands tackle one of the biggest challenges of our time: sustainability.

Selection of bespoke cosmetic packaging

Gør din kosmetiske emballage umulig i butikshylder

Nøgleelementerne at overveje, når man designer kosmetisk emballage.